събота, 16 ноември 2019 г.

Модерни времена


   Вече дни наред вали дъжд и не спира. Хубаво е за майката земя, това всичко го знаем но, когато не спира някак си ми действа депресиращо... Опитвам се да си намеря причина за повече усмивки и да забравя за времето навън. Това най-лесно се получава със социалните мрежи. Там винаги има някой, който е решил да ми пише, да се обяснява в любов или да се прави на „мъж” повече отколкото е... Това го приемам за нормално, хора всякакви. Обикновено не отговарям на такива излеяния, а когато стават нахални просто ги блокирам. Днес обаче реших, че ще им обърна внимание и ще се забавлявам доколкото е възможно. Погледнах си съобщенията – непрочетени 10 броя от тях 4 на непознати мъже /как иначе.../ и се зачетох:
  1. „Здравей красавице, колко си хубава и умна, искам да те видя, имаш ли камера...”
  1. „Привет, искам да познавам такава готина жена като теб, женена ли си...”
  2. „Как си, какво правиш, имаш ли си гадже....”
  3. „Здравей, търсиш ли нещо неангажиращо...”
Хахааа, как да не се забавляваш на такива откровения... От умни, по-умни... Въпреки това започнах с отговорите. Написах на всичките – „благодаря за вниманието, но аз съм мъж...Ако се интересувате все още от мен, пишете”!
След което стана страшно. Един отговаря, явно ядосан – „как може да се правите на жена, не ви ли е срам....”
Другия пише – „съжалявам, объркал съм се...”
А следващите изобщо не отговориха. Ами блокирах ги тези, те какво си мислят...
След което получавам ново съобщение от друг непознат, но този път доста културно:
-      Здравей, искам да те поканя на вечеря!
Брейй, какво става тук, изненадана съм аз. И отговарям:
-          Здравей, познаваме ли се? – пиша на „ти” /в негов стил.../
-          Не, но ще се радвам да се запознаем – отговаря той.
-          Защо реши да ми пишеш? – питам аз.
-          Защото те харесвам!
-          Е, как разбра след като не ме познаваш?
-          Видях профилната снимка.
-          Тази не е моя, съжалявам, че съм те заблудила...
-          Нищо де, аз пак те харесвам и държа да се видим – беше отговорът.
-          Защо, ти какво търсиш? – продължавам да питам.
-          Търся си приятелка, ти откъде си?
-          От София съм. А ти?
-          Аз съм от Бургас. Така е трудно да се видим. Освен ти да дойдеш във Бургас.
-          Къде ще ме водиш? – вече ставам любопитна...
-          Където кажеш!
Тук се смях с глас. Човекът е готов на всичко.
-          Само че, аз не търся нищо! – отговарям директно.
-          Ти с какво се занимаваш? – продължава той.
-          Певица съм в една кръчма... – тук започвам да си измислям...
-          Браво, какъв стил пееш?
-          Всякакъв... – отговарям аз.
-          Любимият ми стил! – веднага констатира той.
-          Като се ожениш, ще дойда да пея на сватбата – и аз го нагласих...
-          Ааа не, вече никакви сватби. Жених се, разведох се и не искам повече такива
официалности, няма смисъл! – усеща се разочарование в думите му.
-         А ти с какво се занимаваш? – питам аз.
И отговорът беше:
-          Правя шипков мармалад!
Е, тук вече останах супер изненадана. Всичко друго очаквах, само не и нещо подобно... Със сълзи се смях.. След което го поздравих, защото няма нищо лошо в това, даже е чудесно. Но, до сега не ми се е случвало някой да ме покани на ресторант, който прави не какво да е, а точно мармалад.... Пожелах му успех във всичко и приключих с разговора.
Това беше и сега с удоволствие разказвам за този разговор на приятелите си и винаги с интерес слушат, а накрая са супер изненадани от заниманието на човека. Всички му пожелаваме да е жив и здрав и да продължава да прави шипков мармалад!
И още - да намери това, което търси.
Така е в сегашните модерни времена.  

автор: Нели Пенева    

Няма коментари:

Публикуване на коментар